Τι απαντάει η ΝΕΡΙΤ στην Polymusic μετά την απειλή της δισκογραφικής για μήνυση

Η εταιρία Polymusic πριν από λίγες μέρες εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία ζητούσε την προσθήκη ενός εκ των καλλιτεχνών της δισκογραφικής στους ημιτελικούς της Eurovision, επισημαίνοντας μάλιστα πως ουδέποτε κλήθηκε να καταθεσει πρόταση στη ΝΕΡΙΤ με τραγούδι και καλλιτέχνη, παρά τη μεγάλη ιστορία που έχει η εταιρία στην ελληνική δισκογραφία στο πέρασμα των χρόνων.

Ακολουθεί η απάντηση της ΝΕΡΙΤ:

“ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑTA Σε απάντηση της επιστολής διαμαρτυρίας του εκπροσώπου της εταιρείας Polymusic κ. Βίκτωρα Πολυδώρου σχετικά με τη διαδικασία επιλογής των υποψηφίων για τον Ελληνικό Τελικό της Eurovision, την οποία κοινοποίησε σε έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ, η διοίκηση της ΝΕΡΙΤ επισημαίνει τα ακόλουθα:

1. Οι αιτιάσεις περί «κατάφωρης αδικίας» και «μεροληπτικής απόφασης» είναι παντελώς ανακριβείς και αστήρικτες, αφού βάσει του κανονισμού της EBU ο φορέας που αναλαμβάνει τη διοργάνωση του εθνικού τελικού – εν προκειμένω η ΝΕΡΙΤ – έχει το δικαίωμα να «οργανώσει τη διαδικασία επιλογής της εθνικής συμμετοχής όπως αυτός κρίνει σκόπιμο και με αποκλειστικά δική του ευθύνη».

2. Παρά την απόλυτη ελευθερία κινήσεων που παρέχει ο ανωτέρω κανονισμός, η ΝΕΡΙΤ, προκειμένου να διευρύνει τη συμμετοχή δισκογραφικών εταιρειών, ακολούθησε μια αντικειμενική μεθοδολογία, η οποία διασφαλίζει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα υπ’ όψιν τα στενά χρονικά περιθώρια στα οποία εκτελείται το ελληνικό διαγωνιστικό μέρος. Στο πλαίσιο αυτό, ως μοναδικό και αντικειμενικό κριτήριο επιλογής στην πρόσκληση ενδιαφέροντος χρησιμοποιήθηκε το επίσημο πανελλαδικό airplay chart των δισκογραφικών εταιριών, όπως αυτό αποτυπώνεται στο Μedia Ιnspector, αποκλειστικό συνεργάτη της IFPI , GEA & AEΠI για την Ελλάδα. Ειδικότερα, πρόσκληση ενδιαφέροντος έλαβαν οι εταιρίες που εκπροσωπούνται με ποσοστό μεγαλύτερο του 1%, σύμφωνα με το airplay market share για το έτος 2014. Η εταιρεία Polymusic, ως έχουσα μικρότερο ποσοστό, δεν συμπεριελήφθη στους αποδέκτες της πρόσκλησης.”

Σχόλια