Πώς και γιατί ο Δημήτρης Καραδήμος από τη Θεσσαλονίκη έχει τη #1 επιτυχία των τελευταίων μηνών;
03/06/2014 στις 4:05Ο Δημήτρης Καραδήμος είναι ένας νέος ανερχόμενος τραγουδιστής από τη Θεσσαλονίκη, την πόλη που έχει γεννήσει πολλά ταλέντα την ελληνική μουσική βιομηχανία στο διάστημα των τελευταίων δεκαετιών.
Ξεκίνησε πριν περίπου ένα χρόνο δισκογραφικά με το “Πολύ Σου Πάει”, ενώ συνεργάστηκε το Φθινόπωρο του 2013 με τους Snapyourfingaz, Revo & Joe minor, γνωστοί για τις επιτυχίες τους με τον Stan (“Σε Θέλω Εδώ) για το κομμάτι “Παίρνω Την Ευθύνη“.
Αν τυχαίνει να ζεις στη Θεσσαλονίκη, και να κυκλοφορείς στα μαγαζιά της πόλης, δεν υπάρχει περίπτωση να μην είχες ακούσει πρόσφατα ένα τραγούδι που λέει “Φίλα με, και κλείσε με στην αγκαλιά σου…” με ένα κολλητικό τέμπο, που σε έβαζε στη διαδικασία να το ψάξεις στο Google ή στο YouTube. Η ακόμα και με τη πολύ γνωστή εφαρμογή ανίχνευσης τραγουδιών Shazam. Μόνο που σε αυτή την περίπτωση δε χρειαζόταν ιδιαίτερος κόπος και χρόνος, αφού το “Παίρνω Την Ευθύνη“ ήταν το #1 τραγούδι σε αναζητήσεις στη Βόρεια Ελλάδα.
Ακόμα, αν επίσης τυχαίνει να ζεις κάπου ψηλά, ίσως στη συμπρωτεύουσα, ή σε πόλεις όπως η Βέροια, η Κατερίνη, η Καβάλα, και άλλες της Μακεδονίας και της Θράκης, είναι πολύ πιθανόν να συνάντησες στο δρόμο μια αφίσα με τίτλο “Δημήτρης Καραδήμος – Παίρνω Την Ευθύνη Live στο…”. Ναι, ο τραγουδιστής χωρίς δισκογραφικό backround, και χωρίς ιδιαίτερη προβολή στα μέσα, όργωνε την Ελλάδα ήσυχα αλλά αποτελεσματικά.
Απ’ ότι φαίνεται οι μάρκετινγκ πρακτικές που ακολούθησε ήταν ιδιαίτερα αποτελεσματικές. Σε κάθε αφίσα του υπήρχε και ο τίτλος του τραγουδιού, ή το εξώφυλλο του digital single του. Παντού. Σε κάθε αφίσα, σε κάθε event στο Facebook, τραγούδι και τραγουδιστής πήγαιναν μαζί.
Και ιδού το αποτέλεσμα! Ενώ η Αθήνα δεν είχε ανακαλύψει ακόμα τη μεγάλη επιτυχία που έπαιζε δυνατά στη συμπρωτεύουσα, ο Γιώργος Τσαλίκης και οι REC διασκεύασαν την επιτυχία του σε μια νέα έκδοση (άκουσε το εδώ). Το αποτέλεσμα ήταν να γίνει αμέσως γνωστό και στην πρωτεύουσα, τόσο στην παλιά του όσο και στη νέα έκδοση του.
Μια εβδομάδα μετά την κυκλοφορία της νέας έκδοσης, η “original” σκαρφάλωσε στο #20 του μεικτού airplay στην Ελλάδα, και στο #14 του ελληνικού, με συνεχή ανοδική πορεία. Μην εκπλαγείτε αν σε 2-3 εβδομάδες τον δούμε και στα 5 πρώτα. Η απήχηση του τραγουδιού είναι μεγάλη, και ο κόσμος φαίνεται να εκτιμάει τα τραγούδια που του ανεβάζουν το κέφι.
Στο YouTube έχει ξεπεράσει ήδη τις 2.000.000 προβολές, ενώ άρχισε σιγά σιγά και τις τηλεοπτικές εμφανίσεις, όπως τις προάλλες στο “Μες Στην Καλή Χαρά”.
Ίσως ακόμα μια απόδειξη πως αν αγαπάς αυτό που κάνεις και προσπαθείς για αυτό, αργά ή γρήγορα θα αναδειχθείς μέσα από τον κόσμο, που είναι και ο μόνος ο οποίος μπορεί να σε ανεβάσει στην κορυφή και ταυτόχρονα να σε κατεβάσει, μέσα σε λίγους μήνες.
Σχόλια