Άντζελα ΔημητρίουΗ Άντζελα Δημητρίου γεννήθηκε στις 18 Αυγούστου του 1954 και το πραγματικό της όνομα είναι Αγγελική Κιουρτσάκη.

Η έλλειψη χρηματικών πόρων την οδήγησε να εργαστεί από πολύ νεαρή ηλικία. Μάλιστα μία από τις πρώτες της δουλειές ήταν σε μεγάλη κλωστοϋφαντουργία της εποχής. Έχει χαρακτηριστεί ως «Λαίδη» του λαϊκού τραγουδιού λόγω της μεγάλης συνεισφοράς της σε αυτό.

Στη διάρκεια της εφηβείας της, συνεργάστηκε με μεγάλα ονόματα της λαϊκής σκηνής όπως οι Βασίλης ΤσιτσάνηςΣτράτος ΔιονυσίουΠόλυ Πάνου και άλλοι. Ο πρώτος της προσωπικός δίσκος με τίτλο «Γιατί να ‘ρθείς αργά» κυκλοφόρησε το 1980 και  σημείωσε μεγάλη εμπορική επιτυχία, ενώ το 1982 υπέγραψε το πρώτο της συμβόλαιο με την CBS, νυν Sony Music.

Η πορεία της στο τραγούδι συνεχίζεται έως σήμερα, έχοντας ήδη συνεργαστεί με συνθέτες όπως ο Χρήστος ΝικολόπουλοςΣταμάτης Σπανουδάκης, Λάκης ΠαπαδόπουλοςΦοίβος και άλλοι.

Μέχρι στιγμής έχει κάνει 22 δίσκους από τους οποίους οι περισσότεροι έχουν γνωρίσει μεγάλη εμπορική επιτυχία, μερικοί από αυτούς και στην Τουρκία. Ανάμεσα στις μεγαλύτερες επιτυχίες της στα συγκεκριμένα είδη μουσικής, συγκαταλέγονται τα τραγούδια: «Ποια θυσία», «Δυο φωνές»,  «Οι χωρισμένοι», «Φωτιά στα Σαββατόβραδα», «Ουρανέ», «Σε νίκησα ζωή», «Κλείσε φώτα, κλείσε μάτια», «Γυναίκα εγώ», «Μαργαρίτες», «Δεν είσαι τίποτα», «100%», «Κάνε στην άκρη» και πολλά ακόμα.

Κατά καιρούς έχει ερμηνεύσει και τραγούδια από άλλα είδη μουσικής, που έχουν επίσης γνωρίσει τεράστια επιτυχία. Ανάμεσα στις μεγαλύτερα σουξέ της από διαφορετικά είδη, συγκαταλέγονται τα μεταμοντέρνα τραγούδια με στοιχεία ηλεκτρονικής μουσικής: «Ήθελα να ‘ξερα δεν ντρέπεσαι», «Εσύ τι λες», «Φταίει ο έρωτας», «Φτάνει», «Με καις», «Είσαι η αγάπη μου», «Ακατοίκητες οι νύχτες», «Μαύρη λίστα», καθώς και τραγούδια τύπου λάτιν όπως τα «Εξαιρούνται» και «Αγκαλιαζόμαστε», τραγούδια με στοιχεία από μουσική της Αναγέννησης όπως το «Κόκκινο της φωτιάς» και πολλά ακόμα.

Συμμετείχε επίσης στα προκριματικά του Διαγωνισμού της Eurovision του 1988 για την εκπροσώπηση της Ελλάδας με το τραγούδι «Αν».

Σχόλια