Χωρίς αμφιβολία, η Άντζελα Δημητρίου είναι και πάλι το θέμα των ημερών!
Η νέα διαφήμιση των Jumbo για την περίοδο του Πάσχα με πρωταγωνίστρια την ίδια να βρίσκεται στην ακολουθία του Επιτάφιου και να τραγουδά την επιτυχία της “Ποια θυσία” με παραλλαγμένο στίχο, σχολιάστηκε από όλους.
Πολλοί γέλασαν, άλλοι προβληματίστηκαν, αλλά όλοι την είδαν.
Μετά, λοιπόν, από τις πετυχημένες αναρτήσεις σε Facebook και Twitter, σειρά έχει το YouTube.
Η ομάδα “Chi Productions” γύρισε την πιο πετυχημένη παρωδία της διαφήμισης, με αποτέλεσμα μέσα σε τρεις μέρες να συγκεντρώσει πάνω από 300.000 προβολές(!) και αμέτρητες αναδημοσιεύσεις στα social media.
Δείτε το βίντεο:
Σχόλια